AMA Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Er det noen her som har erfaring med matt lakk? Vet det var en kar med en a6 eller en a8 som hadde bilen sin i matt svart, men vet ikke om han er medlem her? Det som er saken er det at jeg har netopp lakkert bilen min i svart matt, men lakkverkstedet hadde aldri brukt denne type lakk før så de viste ikke om hvordan jeg skulle behandle den. Behandles den som vanlig? Pollering/rubbing/avfetting/svamp/shampo/etc, eller er det noe spess jeg må ta hensyn til? Er lakken like sterk som en vanlig lakk? Takker for all hjelp og tips :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Hallo AMA. Lakken er like sterk som vanlig lakk. Polerer du lakken med vanlig polish vil den få litt glans, og den vil bli skjoldete. Avfetting og vask som vanlig, men du bør styre unna shampo med voks. Skal til Gøteborg på mandag, på kurssenteret til Standox. Kan høre der hvilke produkter som anbefales. Vet det skal finnes spesielle pleieprodukter til matt lakk. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 rubb og lakken godt! :) bruk autoglym fungerer veldig bra men koster litt dessvere Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 åå beklager leste ikke igjennom før nå hehe så trodde du hadde matt lakk på bilen. matt i lakken,skjønner? ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Hallo AMA.Lakken er like sterk som vanlig lakk. Polerer du lakken med vanlig polish vil den få litt glans, og den vil bli skjoldete. Avfetting og vask som vanlig, men du bør styre unna shampo med voks. Skal til Gøteborg på mandag, på kurssenteret til Standox. Kan høre der hvilke produkter som anbefales. Vet det skal finnes spesielle pleieprodukter til matt lakk. Hei hei. Er du sikker på at den er like sterk? Eirik på HH mente på at lakken var veldig "skjør" og tålte ikke like mye som vanlig lakk?? Har han ikke peiling kanskje? Er dritt nervøs for lakken derfor tar jeg ingen sjangser :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg