johnivar88 Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Noen som kan fikse badboy look på denne? ska gjøres i helga.. resultat vil bli vist i denne tråden etter som det kommer gode forslag:) ha også i bakhodet at grillen er emblemfri.. frie tøyler.. takker for gode forslag..:) og til slutt vil jeg se om noen klarer å få cleane bakluka mi:) jeg vil se hvordan det blir om det er verdt å satse på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnivar88 Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 hehe eksosen var ikke feil, men tror jeg skal gå for 4 potter:P men sånn uanz.. er jo bare en skisse jeg vil ha. men syntes ikke de forslagene til nå har sett skikkelig sinte ut.. vil ha noe som sier "pass deg":P if u know what I mean?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnivar88 Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 og med clean bakluke mener jeg uthevet der det går innover.. slik som er nesten vanlig å gjøre på 3 eller 5 dørte biler..få en "rundere" bil uten noen form for innover plate.. bare helt strøken... faen vanskelig å forklare:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 hehe. skal du ha bilen godkjent? lykke til med den badlooken du ønsker deg da :) Kjører en audi rundt her, med sånn badlook, og den er større, og godkjent Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg