No Angel Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 jeg trenger en sånn sak som får strømmen ned fra 220 til 12v. Jeg har ikke veldig peiling på strøm, men har skjønt at detta må til. noen som enten har dette og selge meg, eller veit hvor jeg kan få tak i dette uten og betale kjempe masse for det Siter Lumma-Tuning Astra c20xe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 jeg trenger en sånn sak som får strømmen ned fra 220 til 12v. Jeg har ikke veldig peiling på strøm, men har skjønt at detta må til. noen som enten har dette og selge meg, eller veit hvor jeg kan få tak i dette uten og betale kjempe masse for det Biltema og diverse andre bilrekvesita har dette. Torshov, bilxtra osv. Koster fra 300 til 1000 kr.. Kjøpte min for 300 kr eller noe hos biltema.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No Angel Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Biltema og diverse andre bilrekvesita har dette. Torshov, bilxtra osv.Koster fra 300 til 1000 kr.. Kjøpte min for 300 kr eller noe hos biltema.. Takker for svar, da skal jeg dra og forske litt på det i morra Siter Lumma-Tuning Astra c20xe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 litt off topic, men Hva skal du ha strøm til? er det som avgjør hva du trenger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg