Grev1 Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Skulle ta forstillingskontroll på ventoen her forleden og fikk beskjed om at jeg måtte sette på kortere dempere foran pga. senkefjærerene! Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette så billig som mulig?? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 6, 2012 Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 kjøp sportsdempere fra norskbildelesenter dei billigste husker ikke navnet men dei er kortere enn orginale :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet April 6, 2012 Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 6 år gammel tråd "aplaus " :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet April 7, 2012 Rapporter Share Skrevet April 7, 2012 å ventoen der er jo bare deler å ettersom jeg har skjønt... Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg