Xavier Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hei! Jeg kjøpte noen 5,25" til min ford sierra 93 som jeg tenkte å ha i front dørere. Bare en billig oppgradering av standard høytalerne. Problemet er jo at de passer jo ikke med de orginale skrue hullene som er der. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Hørt at det finnes sånne monteringsadapter eller noe som man skrur i orginal festene, og så monterer man høytalere på den. Men vet ikke hvor jeg kan finne det...:wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 hmmm, hva med en hjemmelaget adapter i MDF??? Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Jeg har bare gjort det veldig enkelt.. se her: Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg