maggvaardal Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hei, vurderer å dreie meg foringer, hva bør jeg lage de i? og hvor får jeg tak i det, helst i rogaland! svar dere med peiling :D Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Det som er mest praktisk og dreie vil sikkert være nylon. man får også en svart type plast men jeg husker ikke hva den heter. Den er litt mykere enn nylon og kansje bedre egnet. Ellers kan du jo lage i kopper, blir beinhardt og ukomfortabelt da men :) Litt artig, inkuldert dette innlegget fra meg hadde vi like mange innlegg på forumet idag kl. 18.28 Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg