passat kara Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Disse felgene var jo tøffe:D:http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=80_1788_1789&products_id=3565 http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=80_697_1737&products_id=3269 http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=80_1782&products_id=3544 http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=80_1787_1797&products_id=3614 brock b6'n .. nice :D apropo det at rs fanger er for rund i kantene for en firkantet golf, hva med rs4 fangern.. Jeg syns personlig det er finest med små fanger eller 90 fangere men har jo sett pene 2 er golfer med RS fanger også, så lenge det er gjennomført kan det meste bli pent.. hehe "alt kler den smukke" er det noe som heter.. det er til en viss grad sant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 brock b6'n .. nice :D Stilig den. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 du bør absolutt gå for 90fangere etter min mening. Ingen av oss vet hvordan bilen din ser ut, vi venter på tråden din :D allikevel kan dette bli veldig bra, og bra at du forhører deg litt før du går ut og kjøper :) Hvilken farge er bilen ? Slettes ikke alle lykter som passer til alle farger på bilen.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 du bør absolutt gå for 90fangere etter min mening. Ingen av oss vet hvordan bilen din ser ut, vi venter på tråden din :D allikevel kan dette bli veldig bra, og bra at du forhører deg litt før du går ut og kjøper :) Hvilken farge er bilen ? Slettes ikke alle lykter som passer til alle farger på bilen.. Er nesten identisk med denne fargen her, også er det firdørs da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 De fineste golfene er jo knapt stylet, de er cleane og består som regel av orginale deler. Ta feks de som er blitt vist tidligere. Er ikke mye RS og DTM der , men allikavel skiller de seg noe helt utrolig ut. Ser ma bort i fra felger og senk, så bruker man generelt ikke mye "styling " på en golf i grunn Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 De fineste golfene er jo knapt stylet, de er cleane og består som regel av orginale deler. Ta feks de som er blitt vist tidligere.Er ikke mye RS og DTM der , men allikavel skiller de seg noe helt utrolig ut. Ser ma bort i fra felger og senk, så bruker man generelt ikke mye "styling " på en golf i grunn Er ikke det din golf som er hvit og utrolig tøff? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Jo den er hvit, men lakk messig er den ikke bra. Men det blir det ordning på etterhvert. Hvis det er den du tenker på så er det min ja. Jeg har ikke mye styling, men byttet ut alle lyktene pga utseende, samme med felger og senk. Resten er vel nest org. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hvilke styling har disse 3 golfene? Noen av de som har 90 fangere?:1: 2: 3: kva heite eksosanlegge som er på den kvite golfen, med 2enderør stikkende oppover??? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Dtm! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Jo den er hvit, men lakk messig er den ikke bra. Men det blir det ordning på etterhvert. Hvis det er den du tenker på så er det min ja. Jeg har ikke mye styling, men byttet ut alle lyktene pga utseende, samme med felger og senk. Resten er vel nest org. Er den jeg mener. Noe så kriminelt nydelig. :D Mye har du senket den? Du er nå blitt mitt forbilde når det gjelder golf-styling.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Dtm! den får en kjøpt som simons sport system eller noke sant?? til golf 8v? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 den får en kjøpt som simons sport system eller noke sant?? til golf 8v? du kan kjøpe den som ende stuss på det anlegget ja, eller du kan kjøpe sånn universal potte fra torshov me dtm stuss.... de bråker fælt hehe.. syns personlig DTM stuss ikke hører hjemme på no sånn bil men hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 DTM er det dummeste jeg kjøpte. Ser jo ikke ut . Den blir byttet ut med komplett anlegg fra svendesen eksos. Bilen er vel senket 80/65 Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 kor mykje kostet de fra svendesen eksos??? korlie ser "utblåsen" ut på dette da? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Det er vel litt valgfritt, gjerne to, men med rette utløp istedenfor. Blir finere lyd også :) Ikke pga at det ikke er DTM da Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg