bjirn Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 postman pat jo :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 lol lol lol latterlig stygg bil!! :D Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Hvorfor lager du en post med dette da mann! Det er jo en varebil jo for faen....... Greit nok den er stygg, men de tenker vell heller på pris og praktiske ting når de designer og lager varebiler, og det er jo mange "vanlige" biler som er myyyyyyye styggere. F.eks. den nye Bobla, nye minien osv. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by candyman Hvorfor lager du en post med dette da mann! Det er jo en varebil jo for faen....... Greit nok den er stygg, men de tenker vell heller på pris og praktiske ting når de designer og lager varebiler, og det er jo mange "vanlige" biler som er myyyyyyye styggere. F.eks. den nye Bobla, nye minien osv. Det er i så fall den styggeste varebilen jeg noen gang har sett... Og i listen din burde vel den nye Nissan "alien" Micra være med? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by bjirn Det er i så fall den styggeste varebilen jeg noen gang har sett... Og i listen din burde vel den nye Nissan "alien" Micra være med? Om jeg skal ramse opp alle de stygge bilene som finnes så blir jeg vell ikke ferdig i dag ihvertfall, men nei den er vell ikke helt pen den heller sikkert, men den nye Bobbla er jo så ufattelig sinnsykt jævelig stygg. Du vet vell at om du ser en sånn så kan du rope bobble og slå mannen ved siden av deg så hardt du vil? :) Jeg har sett styggere varebiler ja! Hiace med Ferrari styling er jo ett eksempel. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Signalrød frøloff med matchende skiboks og papegøyegrønne skilter er bare helt konge med krem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 som skapt for sidevind:D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by Kid-A som skapt for sidevind:D Like skapt for sidevind som 2cv på en bro i orkan... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg