chil1++ Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 4-channel car amplifier 60 watts RMS x 4 at 4 ohms (75 watts x 4 at 2 ohms) 150 watts RMS x 1 bridged output (rear channels only) at 4 ohms (4-ohm stable in bridged mode) variable high-/low-pass filters (50-300 Hz at 12 dB per octave) bass boost (10 dB at 40 Hz) Tri-way capable (Tri-Way Crossover required) MOSFET power supplies and output stages CEA-2006 compliant preamp- and speaker-level inputs requires 4-gauge power and ground leads — wiring and hardware not included with amplifier 15-7/8"W x 2-1/4"H x 11"D warranty: 2 years Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chil1++ Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 ingen flere intriserte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chil1++ Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Trenger noen flere bud....kom igjen, dette er da kurante komponenter..Har ikke lyst til og drive og selge på qxl.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobby Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Har sendt deg PM og pengene er satt inn=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Har sendt deg PM og pengene er satt inn=) ...og tingene er lagt ut på finn.. rimer det..doh http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=7643717&sid=5agOcW5Rs778177&pos=4&tot=1234 mulig jeg tar feil.. men to stk som selger akkurat det samme.. fra samme by ? Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chil1++ Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 ja jeg har annonse på finn.no og her? er det så utrolig rart? Jeg fikk aldri noe mere bud. vet den bare har logge ut litt på finn.no, men så bestemte jeg meg for og selge den her i steden...kan jo få bud på sub på finn.no fortsatt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 man skal ha flere ben å stå på .. det er bra det... Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg