"URQuattro" Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Jeg har aldri laget eller formet noe i glassfiber noengang, men hvor vanskelig ville det vært å laget en "custom" frontfanger, side skjørter? Trur jeg skulle klart å lagd selve massa og støpt, men forma trur jeg vil bli noe problematisk. (ps skulle lagd den selv):well Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 kjøp byggskum eller isopor.. og sett i gang og slip og fil... eller fil og hvil som det så fint heter.. så støper du på pluggen du har laget Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Og før du begynner, kjøpt deg 5 esker tolmodiget. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hvor vanskelig er det få de nøyaktig og pent da? (Angi i %,,,,,,hehe) Møkka spørsmål men men :well Takk for alle svar! :well Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Det er ikke så veldig vanskelig, men det tar tid å få det slik du vil ha det. Hvis du aldri har vært borti glassfiber før kan det være en fordel å støpe noe enkelt først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Ok. Takk for svarene! :) Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itsmehc Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 skjekk http://www.badster.se/bilarna_bygget.php?bad=10 litt beskriveles av hvordan det gjøres. Men det viktigste er jo at designen stemmer med bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg