tor_eriko Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Har netopp kjøpt meg Kadett GSi, frem dekkene var veldi slitt på innsiden og har blitt være nu!! Kan jeg justere noe for å få det rett sjøl (hverfall så cirka rett) eller er jeg pent nødt til å få den inn på forstilligskontroll? hva kan være grunnen til dekk slitasjen? Siter -86mod Volvo 740 b230e -97mod Volvo S40 1.8 16v -=SOLGT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 før høy spissing er grunden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_eriko Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 spissing er jo noe jeg selv kan justere!! Men den skal få et verksted besøk.. Men når du sier det er spissinga, så stemmer det nok, for den trekker litt til side, skifter litt av og til, men trekker for det meste til høyre Siter -86mod Volvo 740 b230e -97mod Volvo S40 1.8 16v -=SOLGT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 spissinga kan du justere sånn ca selv ja.. men er vel greit med et lite besøk:) Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg