Pacmania Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 du imponerer meg med dine kunnskaper om å lappe sammen en bil! du skulle begynt å selge biler som lappetepper ;) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaAra Skrevet Juni 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Originally posted by Pacmania du imponerer meg med dine kunnskaper om å lappe sammen en bil! du skulle begynt å selge biler som lappetepper ;) :D Det begynner å skrante litt nå da... hehe Siter Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik). HOLD DERE UNNA DET STEDET! x Bmw 318i cab 91mod x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden) x Saab 900i 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaAra Skrevet Juni 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 huff 8250,- koster en saab bakfanger til en 94 moddel 900i... ingen som vet om en rød saab 900 som er vraket, som jeg kan ta bakfangeren fra????? Siter Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik). HOLD DERE UNNA DET STEDET! x Bmw 318i cab 91mod x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden) x Saab 900i 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Originally posted by Hopless Trur jeg må melde meg ut av detta forumet snart jeg.. virker som det betyr ulykke å være her :) Akkurat den følelsen støtter jeg deg 100% i :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=13027 crasha jeg og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Tror det er sesongen jeg. Tørr asfalt og sol, er jo statistikk på at det er da folk flest kraser bilen sin. Men det kan være min uflaks som smitter over på dere andre ja. :) Jeg krasja vel først, 2 juni. Så følger dere andre bare etter.. HERMEGÅS!! heheheh lol No car, no fun, no life sier jeg bare. EDIT; ser dere streken under car?? Hvordan fikk jeg til det? Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaAra Skrevet Juni 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Originally posted by HondaBabe [b EDIT; ser dere streken under car?? Hvordan fikk jeg til det? [/b] nei ;) Siter Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik). HOLD DERE UNNA DET STEDET! x Bmw 318i cab 91mod x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden) x Saab 900i 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaAra Skrevet Juni 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 etter krasjen og "reprasjonen" heldigvis koster det ikke så mye å fikse en saab.. man tager bare det man har.. å så lapper man dett sammen...:D Siter Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik). HOLD DERE UNNA DET STEDET! x Bmw 318i cab 91mod x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden) x Saab 900i 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaAra Skrevet Juni 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 slik skal den vel egentlig se ut... Siter Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik). HOLD DERE UNNA DET STEDET! x Bmw 318i cab 91mod x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden) x Saab 900i 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Originally posted by PaAra Hadde vært å hentet overtids mat og var på vei tilbake til jobben........ Der har du problemet.. Jobbe er ikke brukbart!:D Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaAra Skrevet Juni 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Originally posted by RSCoz Der har du problemet.. Jobbe er ikke brukbart!:D hehe kan jo ikke bare eta.. må jo jobbe litt innimellom.. :) Siter Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik). HOLD DERE UNNA DET STEDET! x Bmw 318i cab 91mod x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden) x Saab 900i 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg