oddgeir Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Golfen min fusker og er vanskelig å få start på når den er kald.Har vært sånn en stund nå,men har ikke funnet ut hva det skyldes..Noen som har noen forslag på typiske årsaker til dette på Golf 2?På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Golfen min fusker og er vanskelig å få start på når den er kald.Har vært sånn en stund nå,men har ikke funnet ut hva det skyldes..Noen som har noen forslag på typiske årsaker til dette på Golf 2?På forhånd takk. Er det bare med engang den starter den fusker. slik at motoren begynner plutselig å gå på autochoke etter noen minutter? Kan i såfall være vokstermostaten som styrer automat choken. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeir Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Fukser til å begynne med ja,blir bedre etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Fukser til å begynne med ja,blir bedre etterhvert. Da kan det være vokstermostaten. sliter med dette selv når bilen er kald. Er liksom som om bilen dør ut så lenge jeg ikke gir gass. er slik som regel i 5min, og etter 5min med kjøring så kommer plutselig choken på og bilen er normal resten av tiden. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Da kan det være vokstermostaten. sliter med dette selv når bilen er kald. Er liksom som om bilen dør ut så lenge jeg ikke gir gass. er slik som regel i 5min, og etter 5min med kjøring så kommer plutselig choken på og bilen er normal resten av tiden. Drittbil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 sier du som har vann i sikringsboksen? ;P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Nå skal du passe kjeften din! :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 hehe.. :P ok! :P You gotta face the truth;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeir Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Lag dere en egen tråd da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Er det bare med engang den starter den fusker. slik at motoren begynner plutselig å gå på autochoke etter noen minutter? Kan i såfall være vokstermostaten som styrer automat choken. Ser ut til han har såpass ny Golf at han har innsprøytning, og da er det ikke vokstermostat. Hadde vel vært enklere om han skrev hvilken årsmodell og motor kanskje ;) Vanlige feil er jo lambda og vanntempsensor Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeir Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 jeg har ikke innsprøytning nei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 jeg har ikke innsprøytning nei.. Er det ikke 1991 modell slik det står i profilen din da? Da har du Mono-jet som ser ut som er forgasser. Ikke levert Golf med gasser etter 88/89 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeir Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Jo,er 91modell ja..det var jeg ikke klar over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg