Mds Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hei lurte på str på høyttalerne i dørene forran, bak og diskant i vectra b97modell.. x18xe btw.. og fins diskant høyttalere i bare 1 str? Skal kjøpe alt nytt, og bytte ut det orginale, samt sette inn kasse bak, eventuelt bygge en kasse.. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
full_av_brennvin Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Eg har infinyti forsterkar 4*111 rms, og 16,5 cm infinytihøytalarar framme. Komponetnsett. Bak har eg infinyty komponent sett 13cm Du kjøpe dette på http://www.bilradiospesialisten.no Denne kombinasjonen gir nydelig lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 aii, okei, skal bytte ut alt i dørene, og sette inn kasse som sagt.. men de små diskantene i bilen nå, dem har jo vanlig kjipt høyttaler deksel, noen som har byttet ut disse og prøvd å sette på dekslene til de nye små diskantene man kjøper? dette må jo se ganske bra ut, sånn som jeg ser det får meg, hvis dere skjønner? Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Eg har infinyti forsterkar 4*111 rms, og 16,5 cm infinytihøytalarar framme. Komponetnsett. Bak har eg infinyty komponent sett 13cm Du kjøpe dette på http://www.bilradiospesialisten.no Denne kombinasjonen gir nydelig lyd. Er ingen størrelser der som er 16,5cm ? Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReVoX Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hvordan gjør dere iforhold til den intregrerte spilleren. Er det en måte å bytte ut den på som ivaretar displayet og ratt knappene? Siter '05 Opel Astra GTC 2.0T Audi Coupe GT B2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 hvem display snakker du om? mener du computern? ratt styringa av cd spillern mister du nok desverre når du setter inn en annen, displayet du snakker om er jeg ikke sikker på hva du mener, orginale spellern i min hadde ingen forbindelse med kjøre computern min.. og derfor ingen problemer heller :) Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReVoX Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Tenker på kjøre computeren ja. Det fins ingen oppgradering av den originalt da? Gidder ikke å sette inn en uoriginal spiller.. Ser så dumt ut. Eneste er om det var med skjerm, tv etc Siter '05 Opel Astra GTC 2.0T Audi Coupe GT B2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 du kan ta ut den orginale spilleren å kjøpe deg en sånn slags adapter. eller noe det er noen spillere som passer, jeg så det her på forumet for en mnd siden. da funker alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 adapter koster en 8-900 kr på bilradiospes.. (til rattknappene) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg