Gå til innhold

Min Peugeot 406 Coupe Pininfarina (SOLGT!)

Ranger emnet


HOFSOE

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei;) Jeg er eier av en helt lik bil som du har.. Jeg har nylig lakkert hele bilen. Jeg lakkerte speilene og listene på siden i samme farve som bilen (Sølv). Jeg kan godt legge ut noen bilder så du får se hvordan det ble.. Koster ikke så mye btw å lakkere di om du synes det ble fint. Når det er snakk om å lakkere lista fremme annbefaler jeg at du bruker sprayboks. Grunnen til dette er at listen foran er veldig myk og at lakken vil sprekke med vanlig billakk. Men det er en utrolig fin bil da:) *Drømmebil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey. Liker smaken du har på bil ja. hehe.

 

Sleng opp noen bilder du, vi liker bilder!

 

Har du gjort noe ellers med bilen da? Nå er det bare å spytte ut! :D

 

Hehe.. Har ikke gjort så veldig mye, da jeg synes bilen er fin sånn som den er.. Det er jo Pininifarina som har designet bilen, og da vil jeg at den skal være slik. Har bygd anlegg baki bilen, satt på høydejustert senkesett.. Har bestilt meg Doble avlange potter bak som skal monteres til sommeren. Det eneste jeg mangler er skinninteriør, så vet du om noe så si ifra!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre det. Har du fått på noen andre felger da? Har jævla lyst på slike doble potter jeg også, men vart for dyrt for meg. Kjøper det heller hvis jeg skal ha meg en V6'er en gang.

 

Hvor er bildene da?

 

Har OZ cup1 19" felger på sommer og OZ Titan 18" vinter. Bilder kommer, men har ikke tatt bilder etter at jeg lakkerte den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Jaja. nå nærmer sommeren seg og sommerfelgene skal på igjen :D

 

Men må ha 2 stk nye dekk foran. Noen som har noen forslag? Har 225/40 18.

 

Har sett på disse: http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestellen.pl?typ=D39122&dsco=29

 

 

 

Med bilen ellers er det ikke gjort noe spesielt. Fikk satt i alarm i bilen i september.

Får se hvordan økonomien blir framover. Mulig jeg må selge bilen, men håper jeg slipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har OZ cup1 19" felger på sommer og OZ Titan 18" vinter. Bilder kommer, men har ikke tatt bilder etter at jeg lakkerte den..

Er 19" bolt-on eller har du måtte modde litt?

 

Har selv en 01-modell med 17" OZ Michelangelo 8-felger på sommer, men syntes de blir litt små. Hadde vært morsomt å se bilder av din med 19". Har tenkt litt på 18", men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg er også en heldig eier av en 406 coupe. jeg har 19" dezent f på sommer men skal prøve på tsw kyalami å sjekke om de blir fin. baki bagasjerommet har jeg 2 stk cadence wild beast 1400w dunkende. jeg har 2stk devil eksospotter som brøler når jeg gir på. har satt på feria styling frontfanger og skal sette på resten når jeg skal lakkere bilen i candy blå. bilder og mer om hva jeg har gjort med den kan dere se her. det er vinterdekk (17" tsw apex) som står på der men skal ta bilder igjen når sommer felgene er på.

 

http://www.melhusgatebil.no/subdreamer/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=9&sid=f65fd20ad7670cde0e116dc3dac8d0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår