aremme Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Den har 1:1 på 5.gir, så du får samme turtall når du kjører på 5. med denne som på 4.gri med den du har nå. jaja skal prøve en selholm eller m90 tenker eg, men tiden får sjå, skal no slite ut dei to som eg har nå så:D har solgt alle 262 kassene som eg har:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 i dag henta eg en pakke på posten. har lenge gått og fundert på og få meg en US/GTX-front:D synst desse er fine, har en liten svakhet for dei frontane:D og nå er den komt i hus:m'm: så skal ikkje bli lenge til den er komt på bilen, men skal inn på bt og godkjenne før eg slenger den på:D så dei ikkje begynder med noe der oxo hehe har foresten fått time på bt Fredag 8 September kl 1200, så da skal turbo motor i vognkort:D skal bli deilig å få det unnagjort:) så er det bare å sette i 230ET'en etterpå:m'm: Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 om det kommer inn litt penger på konto i morgen skal eg sta å handle lakk:D så sitter no her å krysser fingrer på at det er komt noe på konto i morgen:) har fått leigd meg en hall oxo med varme og kompressor Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 skal du lakkere selv? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 skal du lakkere selv? ja tenkte det:) får litt bistand av en som har gjort dette før oxo en kompis av meg som er lakkerrer:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 her er noen bilder av GTX-fronten:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 da har eg vore å fått tak i lakk:D så da er det bare å vente på hallen skal bli tømt for isopor:) legger ut noen bilder: noen som kan forklare meg dette med blandingsforholda? forsto ikkje så mye av den! dette er bildet av 400 ml på målebegeret:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadMikke Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 her er noen bilder av GTX-fronten:) er det der det man kaller amrikansk front eller? har samme front ser du.. hørte den er ganske dyr.. stemmer det eller?:s:fatality: Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 er det der det man kaller amrikansk front eller? har samme front ser du.. hørte den er ganske dyr.. stemmer det eller?:s:fatality: dette er GTX-fronten:D dei med refleks under er us-fronten men går vell for det samme tenker eg:) kjøpte min for 500 så kan vell ikkje seie dyrt heller da:) men er vanskelig å få tak i, så kan vell få noen lapper for det, om det er noen som skal ha tak i:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Da er tralla mi Godkjent med turbo i vognkortet:D va jo en kjekk kar i 40 åra som var å godkjente det:) 0 problemer i dag:D *HYPER* Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 i dag har eg fått smurt litt hammerritte på kanaler og resvehjulbønn:D pussa vekk rust der og hadde på zink spray trudde at rusta skulle holde seg vekke, men det gjorde den ikkje:( så da har eg pussa litt i dag og smurt på med hammerritte får eg håpe det er så bra som dei seier:) skal lakke litt inn i dører og slikt i morgen så da får eg håpe været tillater det:) skal ta noe bilder i morgen Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 2del lakk å en del herder å blande inn thynner til det akkurat bare drypper av pinnen.. mener jeg å huske.. Lykke til.. er morro når man får det til..:) Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 2del lakk å en del herder å blande inn thynner til det akkurat bare drypper av pinnen.. mener jeg å huske.. Lykke til.. er morro når man får det til..:) laga meg en tråd på lakk-forumet så den har eg fått svar på:D men takker likavell, ja skal no bli spennandes når en begynder å lakke:) skal gjør det sjølv. får litt hjelp da av en som er proff i faget, men hadde ikkje tid å lakke, så da blir det tatt i egne hender. Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 forhåpentlig siste laget med sparkel, har sparkla over liste hulla og noen bulker i dag. (for dokke som ikkje har følgt med her) liste hulla er fylt med sikaflex,stålsparkel,glassfibersparkel og stålsparkel. så no skal det vell bli bra får en håpe:D legger ut noen bilder oxo eg, kompis av meg som var sjåfør, og var uheldig og trudde bilen sto på brekka:( så fekk en litt større bulk:( karen var jammen stressa ja, eg tok baklengs salto utfor en 3 meter høg hammar:D i fulja ja, så han måtte møte ambulansa:lol: Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 går litt treigt her no: blir ikkje noen fleire bilder før eg har fått lakka bilen. skal lakke i månadskifte september/oktober, ellers blir det mye bilder når motoren skal i :D gler meg som bare det..... få litt meir gamp og få ned bensinforbruket litt:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg