aremme Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 eg sveisa mine liste hull.. litt tryggare synst eg prøva no eg:): har ikkje tilgang på sveiseaparat... men skal no gå slik eg har gjort det no da.... veit om fleire som har gjort det.... fyller baksiden og hulla med sikaflex, oxo stålplast over pussa ned og glassfiber sparkel over der igjen så er det igang med finpussinga:D: Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 offfff,,,,jammen drit leid av å pusse nå men minker no radigt........ skal sjå om eg får ut noen bilder etter kvart:D: håper det blir lakking om 3 vekers tid:): Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 her kommer noen bilder av glasfibersparklen er komt på listehulla, oxo har eg modda en slik sak som fordelaren står på toppen, håper det ikkje blir noen oljelekasjer der da, ellerså må eg vell til med 2 stk halvmåner. eller får en tak i en helmåne? her er da den saken eg har modda litt på:D: Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Du kan kjøpe ein plast/gummi plugg på volvo som passer der fordeleren stod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Du kan kjøpe ein plast/gummi plugg på volvo som passer der fordeleren stod okay takker, men vill ikkje dette oxo fungere da? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Det vil det sikkert, bare du har plass og det er tett går det sikkert bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 etter mye strev klarte eg og modde på noen felger:D: hehe godt å få det til, men vart ikkje 100% her er et bilde som MTIC har modda på compomotiv felger, vart no rått dette oxo da:D: Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Det vil det sikkert, bare du har plass og det er tett går det sikkert bra får vell bare prøve seg fram med det tenkjer eg:D: Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo240 Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 funka sikkert bra det! :) blir bra dette men ka du har gjort med frontleppa på den?? flutta den litt fram eller??så litt snålt/feil ut på en måte.. men ellers har eg faktisk en usa front til deg! kom med en grei pris :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 superdtm ftw.. :p Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 funka sikkert bra det! :) blir bra dette men ka du har gjort med frontleppa på den?? flutta den litt fram eller??så litt snålt/feil ut på en måte.. men ellers har eg faktisk en usa front til deg! kom med en grei pris :) Frontleppa er vel bare rett og slett snudd opp ned? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Frontleppa er vel bare rett og slett snudd opp ned?:thumb Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 funka sikkert bra det! :) blir bra dette men ka du har gjort med frontleppa på den?? flutta den litt fram eller??så litt snålt/feil ut på en måte.. men ellers har eg faktisk en usa front til deg! kom med en grei pris :) den er snudd av forgie eiger Mogwai på forumet her!!! enten blir den snudd eller så blir den bytta ut med T-Rød styling:m'm: sender deg en pm ang us-fronten:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 superdtm ftw.. :p vart ikkje 100% da men bedre en ingenting:D oxo gjorde eg det med paint:m'm: Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 et lite prosjekt eg holder på med, skal ha kun høytalera, og ikkje sub i bilen siden det kommer fleire unger:D her er det prøvemontert på døra intil eg finner ut noe anna! Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg