aremme Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 skal du kle platen i vinyl elns, for å få teksturen? ka du meina? har laga den av alminium, så tenkte no egentlig å ha den slik da. Men tiden får sjå ka som skjer, blir nok slik føreløbigt Må nok forklare litt meir på den ja Dabutcher, er ikkje heilt med på ka du meinte Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 ka du meina?har laga den av alminium, så tenkte no egentlig å ha den slik da. Men tiden får sjå ka som skjer, blir nok slik føreløbigt Må nok forklare litt meir på den ja Dabutcher, er ikkje heilt med på ka du meinte du har vel sett at dashboardet har "rynker" ? samme som vinyl har. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 o ja slik ja nei har eg egentlig ikkje tenkt på hehe får nok tenke på det Dabucher Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 ja da er spilleren komt i bilen igjen:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 sku ha nok mobil-magneter jaffal... hehe mi meining : mindre pent.. Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 sku ha nok mobil-magneter jaffal... hehe mi meining : mindre pent.. hehe skal nok ha vekk noen ja magneter ja, men skal ha tak i noe som tar limen oxo eller blir det ikkje sjåendes ut Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 mhm... bra Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 mhm... bra ja skal ha vekk alle trur eg, flytte dei så en har feste til mobil Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 telefonen må ligge med ballene , sånn at du kjenne at d ringe osv... auene : på veien , lyd : musikk i bilen :P Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 telefonen må ligge med ballene , sånn at du kjenne at d ringe osv... auene : på veien , lyd : musikk i bilen :P hehe du har et poeng der hehe:driving Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 ja skal ha vekk alle trur eg,flytte dei så en har feste til mobil nye mobilbatterier festes jo ikke på slike magneter. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 nye mobilbatterier festes jo ikke på slike magneter. var det eg og fant ut, kjøpte meg sånne dinga på clas ohlson når eg var i bergen i januar så eg får slengt den opp der, sto i bilen når eg kjøpte den, tenkte at han karen som hadde den må no ha noe forferdli med mobiler (mogwai) hehe Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Da er bilstereoen oppe å går igjen skal jammen bli godt å ha musikk når en er ute å kjøre. er felt så lang tid dei bruker på morel.no bestilte meg noen ringkabelsko og kabler, tok jammen 4 veke å sende det. litt for lang tid spør dokke meg, Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 jaja der var det anlegget ute av bilen skal selge 2stk subber og en alpine forsterker mrv 1507,pga familieforøkning jaja får bruke penger på motor og greier da Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 I dag fekk eg popventilen som eg har venta på en månde no fra autospar, snak om lang ventetid, måtte skifte venstre motorfeste oxo i dag var revet av, har desverre ikkje bilde av dette men skal ta av poppen etter hvert, bestilte meg poly foringer fremme oxo fra han pedersen racing, noen som har peiling på om det går lang tid å få deler fra han? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg