ROXY-10 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 BOSE lydsystemer har jo sin egen lydfilosofi - elsket og hatet. Jeg sitter med penna klar til å skrive kontrakt på en A4 Avant Q TDI 170. I et vell av ekstrautstyr kan BOSE-lydsystem velges til en merpris av 6800,-. Er det verd prisen? Har noen av dere hørt både standardanlegget og Bose-anlegg i en ny(ere) A4? Kan dere i så fall prøve å gi en karakteristikk av de to anleggene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-freek Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Hei... BOSE er helt greit anlegg det. Har det selv i bilen min (a4 avant) Det er ikke no råne anlegg. BOSE spiller bedre en orginal anlegget men hvs du mekker anlegg selv vil det bli bedre... Kan du ikke spørre om du kan høre på forskjellden da?? Skal du ha TV\navi? hvis ja så husk at det ikke er noen linje utganger på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Jeg har selv hørt forskjellen da det lenge ble vurdert i min Sportback. Eneste forskjell jeg kan si som var merkbar var at BOSE kunne spille høyere og klarere. Ingen BOSE-bilanlegg jeg har hørt har imponert meg trøkk og lydglede-messig, men for all del det er jo et hyggelig anlegg å høre på. Det har seg jo slik at orginalanleggene i de nye VAG-bilene også er veldig bra da! Levde lenge med orginalanlegget i Sportbacken, og var fornøyd - før lyden tok skrittet opp til Focal :D Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 BOSE lydsystemer har jo sin egen lydfilosofi - elsket og hatet. Jeg sitter med penna klar til å skrive kontrakt på en A4 Avant Q TDI 170. I et vell av ekstrautstyr kan BOSE-lydsystem velges til en merpris av 6800,-. Er det verd prisen? Har noen av dere hørt både standardanlegget og Bose-anlegg i en ny(ere) A4? Kan dere i så fall prøve å gi en karakteristikk av de to anleggene? Ikke skriv kontrakt, ueten att du får høre forskjellen. Veit om mange som har blitt mektig skuffa, når dem får sin Audi med Bose, når dem da føler att orginal anlegget spiller bedre. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg