AlpejoHn Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Hei, Skifta dashbord her for en stund siden, etter dette er det noe galt med blinklys releet.. Når jeg setter inn bryteren for nødblink, da begynder det å lage lyd som ei illsint humle.. slår inn og ut i full fart!! bare skurrer liksom.. Hva kan være galt? Har målt at det er jord på releet, og prøvd å bytta releet også, men var samme da.. Noen som har noe forslag til hva jeg har jort feil? Mvh. Fredrik Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Kontaktproblem....sjekk bak bryteren og ledningene inn og ut av relleet Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Kontaktproblem....sjekk bak bryteren og ledningene inn og ut av relleet Kontakten på releet ser helt fin ut, men kontakten på blinklys bryteren vet jeg ikke, kan skjekke den i morgen. Og bryteren for nødblink har jeg prøvd 3 forskjellige (kontakten er fin bak på den og) Men skal sjekke på blinklys pinnen i morgen:) Takk for tipset! :) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg