Volvo242Turbo! Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Er det den bilen i kamelon som det er snakk om her nå? Noe info på den svarte 242 som er på det nest siste bilde..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKT! Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Er det den bilen i kamelon som det er snakk om her nå? Noe info på den svarte 242 som er på det nest siste bilde..? Høres ikke ut som om du vet så mye om hva som skjedde i Sverige på 90-tallet. Mange fine bygg, bla denne sorte 242 som ser ut til å være Per Malm`s Grp. A replica. Også vært i Bilsport. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo242Turbo! Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Altså, på 90tallet var jeg såpass liten at bil var ikke så stort.. Bare å oppdatere meg litt asså.. Har den bilen noe hjemmeside e.l ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo242Turbo! Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Er det denna? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Likte veldi godt denne 144 eg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Syns det var bra med folk der jeg.. Mye fint å se på, litt synd med været men :( Noen som har flere bilder av treffet eller?? Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Kikka du igjennom de jeg hadde da? lå link i forrige posten min.. Men ja, var da nok folk der.. folk som dro tidlig hadde problem med å komme seg ut her og der :P Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Ja, såg gjennom dom, Fant ett par bilder av bilen min å:) Var du som sto sia ta meg sant?? Ja, noen av de som dro tidlig hadde litt problemer ja :P hehe Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Ja, såg gjennom dom, Fant ett par bilder av bilen min å:) Var du som sto sia ta meg sant?? Ja, noen av de som dro tidlig hadde litt problemer ja :P hehe snakker du om den hvite 240`n som buttet i trestubben?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Ja, stemmer det! Sku ikke rygga så veldig mye lengre:P Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Ja, stemmer det! Sku ikke rygga så veldig mye lengre:P han kjørte etter min bil.... bilen min buttet ikke... han rygget ikke på stubben da... han kjørte rett inn i den... bilen var litt lei å kjøre hjem for å si det sånn.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hvor var det din bil sto da VoLVOjENtA 84?? Sto du bak meg?? Hadde den Hvite 240`n med Gruppe A vinge! Sto like forran den "stubben" :P Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Ja, Volvojenta 84, jeg VISSTE jeg hadde sett bilen din før.. Var helt sikker på at det var din når jeg så deg... 2førrpower: Ja, var vel det.. du som hadde den hvite med R'er overalt? :P Jeg hadde den hvite '83en ved sia ta det skuret.. Du så på Helt på trynet 3 var det vel, digger den.. Faen jeg lo når den andre hvite butta i trestubben, det var litt komisk å se på, og høre.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hvor var det din bil sto da VoLVOjENtA 84?? Sto du bak meg?? Hadde den Hvite 240`n med Gruppe A vinge! Sto like forran den "stubben" :P jeg sto helt innerst på en måte.....var omringet av tre hvite 240èr og min grå :) Det var ganske mange stubber der gitt.. men den stubben som han kjørte på var helt mot vannet da vi kjørte ut borte ved de gamle volvoene.. jeg vet ikke hva de heter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 VoLVOjENtA 84: P-1800 het dem ;) Borte ved vannet der.. stod å kikka på han når han butta.. ødela han noe? Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg