Phantom3D Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Sliter litt med å finne en vei for strømmen fra motorrom til kupeen jeg..? Hvordan har dere andre gjort det? Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Vist du leiter litt til fra midten og mot høgre( til høgre for deg vist du står mot fronten på bilen din) da finne du en plass der, er noen kabler der fra før, men går en til :) Mvh Andreas Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leon20VT4 Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Det ligger også en gjennomgang som er dekket med en gummi "propp" Hvis du lager hull i denne kan du dra støm kabelen igjenom. Men husk å tette rundt kabelen når du er ferdig med silicone. Sørg for å få ut bilde av basskassene da. Driver å vurderer å sette inn selv. Siter Seat Leon 2001 mod 20VT 4 Bilen: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gr0mSmUrF Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 jeg fant en gjennomføring like vedsidenav aircon filteret. like under frontruta på passasjersia. der får du fint igjennom en 12kvadrat kabel. men er veldig utsatt for lakkasjer der, så tett det godt etterpå. Siter http://www.kbg-gatebil.com Audi A4 Avant 1,9TDi Quattro Seat Leon TDi(solgt) Må jo holde seg innenfor riktig konsern.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Ok, vi holt på med en leon 1.6 SR (Kamerat sin) og sliter med å finne vei, gummiproppen som er i midten mot høyre, eksisterer ikke på 1.6en, men på min turbo.. synes det er rart. Kanskje vi tar en titt rundt filteret der. men spørs litt hvor den kommer ut da.. skal bli pent også! Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Skru av vindusviskerne, ta av gummilisten og dra av plastik-dekselet som går nede langs hele frontruten.(NB! koble fra ledning og spylevæskeslange før det fjærnes helt). På førerside finnes en hvit boks der lokket kan taes av, og på siden av boksen er det gummiforinger som man kan lage hull i og tre ledninger gjennom. Da kan man også legge kabler skjult i den "kanalen" som går dit (og er synlig på høyre side - sett forfra - i motorrommet) og det er kort vei til batteriet. Det er hvert fall slik på min - om det er sånn på andre motorer vet jeg ikke. ;) Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg