_MazdaPowah_ Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Har en 230et motor fra 87 modell. Har chippa den og stilt opp trykket til 0,8bar. Nå har jeg sprengt 2 automatkasser og tenkte jeg skulle bygge om til manuell. Hvilken kasse skal jeg velge? Og er det noen som har en til meg? Rekner med det er m46 jeg må ha? Men har ikke fått taki noen enda. Ville helst hatt både svinghjul,mellomaksel og girkasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Har en 230et motor fra 87 modell. Har chippa den og stilt opp trykket til 0,8bar.Nå har jeg sprengt 2 automatkasser og tenkte jeg skulle bygge om til manuell. Hvilken kasse skal jeg velge? Og er det noen som har en til meg? Rekner med det er m46 jeg må ha? Men har ikke fått taki noen enda. Ville helst hatt både svinghjul,mellomaksel og girkasse Få tak i en Getrag kasse, da har du en som holder i massevis Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg