snoemann Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Et par av disse er til salgs. Kjøpte to par og visste ikke om jeg ville ha de klare eller de klare med sort kryss. Men det blei de klare, tror de passer best til Golfen min. Dette er splitter nye lykter, nettopp fått dem. Befinner seg i Kristiansand frem til 2. juni, etter det er de i Fredrikstad. Men post er jo en flott ting. 700kr uten porto Har forresten helt vanlige hovedlykter til salgs også.. 300 kr uten porto, disse er brukte men i meget god form. ca 1\2 år gamle. Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Ca pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Nei... mye koster dem nye da? Kjøpte ei pakke med 2 sett frontlykter og et par baklykter og sånt, slik at jeg ikke helt vet prisen på dem. Men.... hadde vel kanskje forventet meg noe rundt 700 uten porto? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Bumpers :) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Bumpers :) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Bumpers :) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Bumpers :) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg