Brukroa-trimning Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Trenger litt hjelp... Hvor mye slark kan det være i en turbo før det har noe å si? Hvis det i det hele tatt finnes noen mål på dette... Mvh. Stig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 når den ryker eller impellern freser av alu i huset er det for mye slakke:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 godt sagt... eller når blårøyken står ut eksosen , og du stikker innom bensinstasjon å peiler bensin og fyller olje! :D Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hehe... Tenkte på om det fantes noen mål på hvor langt du kan flytte vifta opp å ned/inn å ut jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hehe... Tenkte på om det fantes noen mål på hvor langt du kan flytte vifta opp å ned/inn å ut jeg... Det er nok det,litt vanskelig å måle for garasjemekkern men om du ser klaringa imellom impeller og huset så kan en tanke seg til hvor mye slakke en ikke vil ha iallefall.slakke inn/ut er vel det kritiske olje/røykmessig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 hvis jeg dytter impelleren så langt opp jeg klarer så slurer den så vidt atti huset... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 men når du beveger den er det jo ikke oljetrykk , det hjelper jo litt å holde på plass Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 da dytter jeg bare opp i kompressor huset... tar jeg tak i begge ender gjør den ike det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Jaja... Det vil jo gjøre det... Er ny på detta så treng litt info... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 akselen skal ikke kunne beveges innover/utover. slakk opp og ned går greit ,skal kjenne litt "klikk" ,men ikke mye. "klikket" forsvinner når oljetrykket kommer... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 det kan være ganske mye slark opp og ned, men inn og ut skal det være minimalt Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Takk for info :) Da er ikke turboen min så aller verst ser det ut til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg