TigerWho Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Selger to av disse frontsettene for en billig penge. Kun demobrukt. Jeg har desverre ikke eskene til disse. 6.5˝ Full Range Coaxial Speaker 150 Watts Peak Power Handling 75 Watts RMS Power Handling 60-22k Frequency Response 88dB Sensitivity 12dB Crossover .75˝ aluminum dome tweeter with composite surround Injection Molded Polypropylene Cone Cold Rolled Vented Steel Basket Polyurethane Surround Bilder ser dere her: http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=3&series_id=34&family_id=15&item_id=91991&locale=en_US Kom med bud. Alle vil bli vurdert. Edit: Linket til punch serien.... Det er Power jeg selger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Jeg har fått bud på 1000.- for begge setta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg