crystalq3 Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 http://www.fastdrive.org/1/p/car-videos/car-videos.php?view.815.0.25 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 hehe.. C6`n gruser jo GT`n så det synger etter da!! rått! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 fytti hælvette og den "vetten" drar:D Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 vetta er jo gjort no med da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Må passe seg for de vettene, de mister jo taket rett som det er.Ikke no bra å få i fronten..... :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 den vetta kommer nok rimelig orginal slik fra fabrikk du! har sett den i aksjon selv (live, fløy forbi meg..) og tro meg den dro godt på!! nammenam! (seff, vet ikke om den der er orginal, men tror den er det! er ikke noe som tyder på annet hvertfall) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 men så er vetten tuna og gt`n org. :) Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 den vetta kommer nok rimelig orginal slik fra fabrikk du! har sett den i aksjon selv (live, fløy forbi meg..) og tro meg den dro godt på!! nammenam!(seff, vet ikke om den der er orginal, men tror den er det! er ikke noe som tyder på annet hvertfall) Står på begynnelsen av filmen at Corvette'n er triksa med :) Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 cevveten er et GM produkt,derfor den vinner over ja henry ford Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 hehe.. hadde glemt det jeg.. husket ikke at det sto i filmen! my bad! sorry godt folks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 men den c6 er deilig da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg