Gylf Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 2000 1.6 liter ca 115000 km. I går morges "plinga" det og AIRBAG FAULT lyste noen sekunder. Den gule lampa for airbag lyser deretter konstant. Har lest på vwvortex.com at dette kan være noen kontakter under setet. Høres jævla dyrt ut hvis det et noe annet. Noen som har vært borti dette ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 2000 1.6 liter ca 115000 km. I går morges "plinga" det og AIRBAG FAULT lyste noen sekunder. Den gule lampa for airbag lyser deretter konstant. Har lest på vwvortex.com at dette kan være noen kontakter under setet. Høres jævla dyrt ut hvis det et noe annet. Noen som har vært borti dette ?? Det kan være airbaghjernen din også.. Den sitter i midtkonsollen din, rett bak klimakontrollen din. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Kjøp deg en vag-com-kabel, kjempekjekkt for de som vil gjøre litt selv. Så kjører du en feilsjekk på airbaggene og da finne du med en gang ut hva som er feilen. Har du nylig hatt batteriet utkoblet eller tappet for strøm? Dette kan ha noe å si i følge møller. Har samme feilen og det er den kontakten i passasjersetet som er ute.. Har bare ikke hatt tid til å fikse det, men det er jo en nokså smal sak vil jeg tro :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gylf Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hvor kan man kjøpe en slik VAG kabel ? Software lastes vel ned på nettet.? **** Litt mer optimistisk nå **** Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 http://www.ebay.com /.de /.co.uk Software kan du kontakte meg om så skal jeg fikse no til deg :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffenhardaua26 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Hvor sitter uttaket til kabelen i golf 4 da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Rett over askebegret. Er et lite deksel der man drar rett ut Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evgyrt Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 http://www.ebay.com /.de /.co.uk Software kan du kontakte meg om så skal jeg fikse no til deg :) skulle gjerne hatt den softwaren. har airbag fault jeg å. dama også. Er dette ett vanlig wag problem eller? kan jeg resete med denne programvaren også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pMax_ Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Koster ikke en formue å få Møller til å slette feilkode heller da.. Har hatt samme problem på min Golf.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg