Gå til innhold

Russebil til salgs [Dodge Ram] :)

Ranger emnet


Sower

Anbefalte innlegg

Da er 17 mai over, og vi vil selge russebilen vår som vi til slutt valgte å navngi "Bedre seint enn aldri" -.^

 

Det er en strøken russebil med kriminelt rulleblad og har kun en rar bulk på førerside (:

 

den ble eu godkjennt for 2uker siden nå, og er eu godkjennt til 2008.

Årsavgift er betalt :)

 

Det meste av historien til bilen står her:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=108400

 

og bilder er det litt dårlig av enda.. ;( *sukk*

 

dette er da en bil som det eneste er å gjøre med er å tulle så mye du vil med interiøret.. vi fikk bare lakkert panelene som var på veggene svarte og snudd om setene. :P

 

prisen blir på 20000,- (omreg ikke inkl.)

 

send pm om det er noe du lurer på ;)

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal prøve å få dem over på en eller anna måten... tror jeg må ta bilder med mamma sitt digitalkamera, men det får jeg gjort først imorra.. akkurat hjemme fra jobb og alt jeg gidder nå er å coope på tv'n.. ;)

 

Men like greit.. da får jeg satt opp bilen til skikkelig "posing" og kanskje fjerna noe av veisperringene og den oppblåsbare dukka bla. som ligger baki etter en hard russetid.. :???:

 

kan jo legge ut flere gamle bilder jeg har av bilen så du får et lite bilde av hvordan den ser ut idag ;)

DSC01597.jpg

DSC01591.jpg[/img]

jhgjhh.jpg

og her har vi bulken.. den vises nesta ikke med maling over, og den er tatt i betraktning med i prisen... ;) vi prøver forresten enda å få på "rammene" på siden siden det blir hardt med bulken, men vi får det til før salget. :)

DSC01592.jpg[/img]

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på tide med litt mere info i bilen ;D

 

vi skal nå sette inn det siste setet som vi har i bilen pga. vi har funnet ut kan passe alikevel om vi fjerner deksel på siden og bolter rullen til gulvet :)

da blir dette det eneste setet i bilen med setevarmer :D denne er plassert rett ved 2 seteren så det blir en 3 seter som dekker hele baksiden...

 

fant ut at dette var deilig uttenkt.. *stolt* yodude

 

tatata! bilen er nå en 7 seter ;D

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår