stfre Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 vess noen er interisert så er bilen min til salgs så lenge prisen er riktig! Siter stfre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by stfre vess noen er interisert så er bilen min til salgs så lenge prisen er riktig! Min også. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 lol Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by stfre vess noen er interisert så er bilen min til salgs så lenge prisen er riktig! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Hadde vel kanskje vært en fordel og fortelle litt om bilen da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 min får dere ikke kjøpt til riktig pris! :D (men for en god del mer så kanskje det kan bli vurdert ;) ) ps: sjekk Profilen til karen med bil til salgs.. står det meste der :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DruZella Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 hehe urutinert tråd lol øy du som selger den bilen du har i profilen? eller kanskje det er en annen en for den sakens skyld, hva med bilder og LITT mere info om tralla? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 jeg tar meg den frihet å legger ut infoen som står i profilen hans jeg, håper den er riktig opel astra f 1993 1,6 Modifikasjoner (eks konfilter, eksos) konfilter,eksostrimming.full stylet.(full irmcher sett) 15 alu vinter (dim 185,55,15) 17 alu sommer (dim 215,45,17) m3 speil1 lufteinntak på pansret! stor stero!senka 90/50 Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg