AMA Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Ikke akkurat ny bil, men ny lakk hvertfall. + Nytt tanklokk og shavet bakluke.. Slik så den ut: Slik ser den ut nå: Ja fargen er matt svart ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bete Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Gleder meg til å se den fiks ferdig og nyvaska :) Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Gleder meg til å se den fiks ferdig og nyvaska :) Regner med og ha den fiks ferdig og nyvasket i morgen :) Da kommer det flere bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bambi Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Ble fint med svart lakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Rå bil som alltid Asbjørn. Penere i sølv, men en tanke råere i mattsvart. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Sinnsykt smooth! :D Gleder meg til å se bilder når alt er på, og nyvasket :) Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Sweet! Sort matt er bare konge! Stå på Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Rå bil som alltid Asbjørn.Penere i sølv, men en tanke råere i mattsvart. Takk takk, joda bilen var kanskje penere i sølv, men var ute etter en litt råere look. Så da falt valget på mattt svart, og må si nå som jeg ser resultatet så er jeg meget fornøyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti-power Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Så det er du AMA som er den nye eier av denne bilen, den er skikkelig gjennomført. Fint farger på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Så det er du AMA som er den nye eier av denne bilen, den er skikkelig gjennomført. Fint farger på bilen Ny og ny eier, har hatt bilen i snart 2 år jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti-power Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Det er vel jeg som ikke har følt med posten. Men mener at jeg har sett den bilen til salgs for ikke så lenger siden??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Det er vel jeg som ikke har følt med posten. Men mener at jeg har sett den bilen til salgs for ikke så lenger siden??? Det kan stemme du, vurderte en stund og selge bilen. Men etter 2 meget intereserte kjøpere som ikke klarte og skrape ihop penger, bestemte jeg meg for og beholde bilen. Og da ble det lakkering og litt modding, så ble det nesten som ny-bil igjen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bambi Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 legg ut flere bilder a.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 dette var EEEEEN feit bil ass.. og feitere blir den.. skal u beholde de samme felgene ellr??? kansje trekke om anlegget i svart skai oxo nå?? hehe Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Flere bilder kommer etterhvert ;) Annleget er under konstruksjon enda, men alt blir trukket opp i svart skai ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg