Frakk2000 Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Var og hentet felger hos en kis, han hadde en temmelig go styla 323, noen som sett den? (Fikk ikke tatt bilder av den :P ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Var og hentet felger hos en kis, han hadde en temmelig go styla 323, noen som sett den? (Fikk ikke tatt bilder av den :P ) Torp hvor? Hvis det er i Sandefjord du mener er vel det er Mx3.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=77092&highlight=mazda Sikkert den jeg nevner her, må være det, lamborghini orange. Er en 323f. Her er et gammelt bilde jeg har tatt av den, et år siden tror jeg; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=77092&highlight=mazda Sikkert den jeg nevner her, må være det, lamborghini orange. Er en 323f. Her er et gammelt bilde jeg har tatt av den, et år siden tror jeg; Mulig fargene er litt rare på det bildet. Men syntes ikke den likner helt på den som en i Sandefjord har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Den bilen på bildet har jeg tatt bilde av, jeg vet godt hvem eieren er, har hilst på han flere ganger da han driver en butikk i Sandefjord med min fetter. Både han og bilen bor i Sandefjord, bildet er sikkert litt mørkt ja, men tviler på at det er flere 323f i Sandefjord som er orange... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Høhø, de felgene ligger i garasjen min, er nok den Mazdaen ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg