Keskil Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 hvor mye skal du ha for digifanten og ev. ledningsnettet?og er digifanten 100% i orden? Som jeg har svart til alle andre som har spurt.. Jeg har mest lyst til å selge komplett motor med digifant... men kom med ett bra bud så får jeg se... Ser helst at alle bud kommer på PM.. Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oskal Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 1500 for digifant å ledningsnett.. ka du tror om d? Siter Hvorfor er det ikke bensinlokk på en lada ? -Har du noengang hørt om en engangslighter med påfyllingsventil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Det er det flere som har lagt inn bud på... Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg