arildjr Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Er på jakt etter ei feit monoblokk og en feit sub 12" el 15" som. 2x10" kan også være av interresse. Må ha noe vilt noe av kurrant merke. Kasse til subene trenger jeg ikke med mindre det befinner seg i stavanger og omegn. Kan også være int. med 2x10" Om noen skulle ha liggende er jeg SVÆRT sugen på JBL GTS 600 forsterker. Den gamle modellen fra en 7-8 år siden. JBL GTi Suber er å foretrekke. RF power serien er jeg også meget interresert i. Alt er egentlig av int. dersom prisen er bra. post her eller PM Siter --------------------------- 1993 Bmw 320i Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 hvor mye har du tenkt til å bruke? jeg har en RE XXX 15" og en Tru technology Hammer H1 du kan få for 9000kr. Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 og det spiller sykt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildjr Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 det har jeg ikke hørt om engang :) Storhetstiden min i billyd var for 10 år siden og da var det ikke så mye fett annet enn jbl og rockford på markedet. Bilder av godsakene? Siter --------------------------- 1993 Bmw 320i Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 her er noen bilder: kassen kan godt følge med hvis du vil det... Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildjr Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 begynner å bli svært sugen på dette ass.. går du noe ned i pris? Trenger suben svær kasse? har en astra cab og kasse plass er begrenset :) Siter --------------------------- 1993 Bmw 320i Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 hei...jeg vil ikke gå ned noe i pris desverre, da dette allerede er veldig billig. hvis du har lukket kasse holder det med ca 50-60liter. Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg