Gå til innhold

sideskjørt


lekelars

Anbefalte innlegg

var hos forhandler å bestilte meg GT frontfanger og orginale gt sideskjørt, men forhandleren fikk ikke tak i sideskjørt!?

jeg har mest lyst på orginale....

 

noen som vet hvordan jeg får tak i det?

 

uorginale er litt gambling, synes jeg, det er mye stygt ute å går... og det er ikke ett bra bilde å se når du skal bestille noe, så du er sikker på hva du får.. (tuning.no, og de der....)

og de som så pene ut var svindyre...

 

Orginale kostet 3000, men hva gjør jeg når de ikke får tak i?

regner med forhandlene hører litt rundt hos hverandre også....)=

 

noen som har noen tips?

 

begynner å haste, får gt front og lagunaleppe snart, men ikke sideskjørt!

 

:jail

Avensis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye orginale P10 sideskjørt er ikke å oppdrive lenger.

 

Du må enten skaffe uorginale, eller som nyhuser`n sier, håpe på en hugger.

 

Den gode nyheten er at det er mange Sri som kjører rundt med disse orginalt, så du får bare "være på hugget" ;)

Bilforumet.no
Irc Admin
- 2011 Volvo V60 R-Design
- 2003 Toyota Rav4
- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Nissan pliktig til å kunne levere deler i minst 10 år etter at bilen er ute av produksjon? Mente det jeg, mulig det er bare noe jeg mener :D

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Nissan pliktig til å kunne levere deler i minst 10 år etter at bilen er ute av produksjon? Mente det jeg, mulig det er bare noe jeg mener :D

 

fikk høre av noen med p10 at de ikke fikk tak i til den heller...

hvis det er sånn, er det virkelig for dårlig! kjipt å ødelegge de, å ikke få tak i nye..

Avensis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har han som startet tråden en P11 da, og den kom i 96.

 

 

Jupp, dessuten fikk man ikke tak i sideskjørt til P10 når jeg hadde SRI'en heller. og det er noen år siden nå.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår