Gå til innhold

Audi 80 B1

Ranger emnet


redhot

Bedre enn Golf 1?  

64 stemmer

  1. 1. Bedre enn Golf 1?

    • Ja
      27
    • Nei
      37


Anbefalte innlegg

jeg ville vel gitt en 8-9`for den grønne slik jeg forestiller meg at den er (rustfri,eller,skadefri under, litt begynnende rust i hjulbuer osv... regne med litt arbeid). Jeg skulle gjerne kjøpt den men har allerede en bil for mye nå. Disse bilene i original stand har kommet seg veldig i pris nå, men denne trenger jo litt jobb for å bli strøken..? kanskje 11.000 med delebilen....

 

Jeg stemmer for at denne er bedre enn Golf 1, ettersom denne er deilig å kjøre og ikke så vanlig!

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for stemmen Henning og alle dere andre... Moro å se at det begynner å jevne seg ut. I starten var det vel noe sånt som 3/20...

 

Pris: begge bilene går for 12 500 denne uken, inkl felger og ratt. (rattet koster 1000 kr alene)

 

Den grønne går for 8500 uten felger og ratt, 9500 med begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, og ut i fra responsen her så er kanskje prisen ALT for høy. Som du ser er den eneste "støttespilleren" en som ikke vil kjøpe noe likevel (henning). Om rattet kostet kr 1000 så er det ikke verdt en krone på bruktmarkedet. Jeg håper du blir kvitt noe av det du har, men prisene er mildt sagt i overkant. For kr 12 500 kan jeg finne en ok 80 med galvanisering. Lykke til videre. Nå har du mine cents.

Bil er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avantgarde: hold deg langt unna postene mine du... fra å by vrakpant i en annen salgsannonse jeg har, til det oppgulet her gidder jeg ikke.

Det å sammenligne disse med en audi 80 med galvanisering har ingenting med saken å gjøre. Dette er en veteran, det er ikke en med galvanisering.

Dette er et utgangspunkt for restaurering/modifisering, ikke en billig ungdomsbil som du tydeligvis tror.

 

ps: rattet har verdi på over 1000 kr på bruktmarkedet ;) sjekk ebay og div tyske sider så skjønner du kanskje litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår