vesp Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Hallo. Lurte på om det var noen som viste om det er forskjelleige spindler på corsa.. Måtte bytte ut spindelen på min, å tenkete åt dette skulle ver enkle saker da eg hadde ein spindel liggende.. Kjøpte heile spindelen av blomdal for ei stund siden.. skulle bare bruke navet den gangen, men tok no vare på spindelen i tilfelle.. Kjøpte nytt hjullager, å skulle bare presse i lageret å montere.. Men da viste det seg at hullet te lageret er eit par mm mindre i den nye spindelen.. først så trudde me det bare var feil lager, å bestilte nytt, men da det heller ikkje passa så fant me ut at da va noko gale.. Nåken så veit om det er foskjell på spindel på dei forskjellige motoralternativo? Corsaen min er orginalt ein 1,6 Wc Mulig at det er litt større på denne i forrhold til ein 1,2/liten motor? Alle svar motas med stor takk.. :) Mvh. Vesp Siter Mini Cooper 1,3 i Opel Corsa B 2.0 16V Turbo - SOLGT Da e ikkje storleiken da kjem ann på. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg