BMW324TDa Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Hvem lager en toppstripe til frontruten i bilens farge til meg??? Har sendt litt forespørsler til grafiske trykkfirma, men laber respons. (for utvendig montering, hvis ikkje det kom frem av teksten) Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Hør med Norsk Dekor Sevice.... men det ligger på strømmen så det er kansje litt langt og reise fra bergen ;) Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Originally posted by BMW324TDa Hvem lager en toppstripe til frontruten i bilens farge til meg??? Har sendt litt forespørsler til grafiske trykkfirma, men laber respons. (for utvendig montering, hvis ikkje det kom frem av teksten) Et eller annet firma som driver meg reklame(til bil) fikser nok det du trenger. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juni 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Et eller annet firma som driver meg reklame(til bil) fikser nok det du trenger. Har sendt til div firma som har bildekor, men til nå har det vært en heller lav respons...... Hør med Norsk Dekor Sevice.... men det ligger på strømmen så det er kansje litt langt og reise fra bergen Det er vel postvesen i strømmen og?? Har disse noe webside??? Eller eg kan søke selv og finne den, lettere det............... Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg