Gjone Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Hei! Noen som vet noe om en gullfarget Ford Focus rs millenium? En kamerat av meg som hadde den for to år siden. tror den skal gå i stavanger etter det jeg vet. Noen som har bilder av hvordan den ser ut nå? Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Hei!Noen som vet noe om en gullfarget Ford Focus rs millenium? En kamerat av meg som hadde den for to år siden. tror den skal gå i stavanger etter det jeg vet. Noen som har bilder av hvordan den ser ut nå? snakker du om andre sin gammle bil nå`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Ja! det stemmer!!! Lurer litt på hvordan den ser ut nå, om det er noen foandrig. så på noen bilder som jeg tok av den for et par år siden. Og synes den er så fin. har du bilder? Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Men dette er vel fra den tiden hvor Andre hadde den. Er ikke noen forandriger på det bilde i forhold til dem jeg har tatt-- Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Men dette er vel fra den tiden hvor Andre hadde den. Er ikke noen forandriger på det bilde i forhold til dem jeg har tatt-- det er riktig jeg er en kompis av bakken og kjenner han godt. vet ikke hvordan bilen har det hos den nye eieren desverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Men uannsett tusen takk for bildet i hvertfall. Jeg er en venn fra Moen camping jeg... Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Den var fin, vurderer å kjøpe meg focus selv, men da av 3dørs typen.. Synes de er finere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg