beemerworld Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 har starta i vei på en fd3s rx7 lakkert karosseri og div waterslide... bilder kommer Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 nå begynner ting å ta form ...det kommer bilder snart Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 nå begynner ting å ta form ...det kommer bilder snart Gleder meg :) Sitter akkurat nå å venter på 3 byggesett, to fra Japan og et fra en her på forumet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 bilen er ferdig skal ta bilder etterpå ......ble tøff Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 settet er et bomex three krait fd3s rx-7 fra aoshima... dette settet ble supplert med fujimi veilside andrew baccarat 18" felger og settet hadde bra passform... stylinga var forøvrig løs og måtte tilpasses litt det er forøvrig igjen noe småarbeid med felgene når det gjelder hjulstilling o.l men bilen ansees som ferdig... noen synspunkter? Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 kommer forøvrig noen gobiler hit i dag ...vent å se Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 blei kul den ja:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Skulle gjerne sett detalje bilder (macro) i større str. Synes den ble veldig naturtro. Hvordan er lakkjobben gjort? Den jeg merket meg mest ved. *topp karakter* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 lakkeringen var jo bare helt konge! Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 hehe biltema spraylakk oransj... så legger jeg dekaler og så 3 tynne strøk med biltema brilliant klarlakk oppå.. når det gjelder detaljene så får jeg det ikke helt til med kameraet mitt... men vent å se på neste prosjekt ... tråd kommer snart... takk for responsen da Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 hehe biltema spraylakk oransj... så legger jeg dekaler og så 3 tynne strøk med biltema brilliant klarlakk oppå.. når det gjelder detaljene så får jeg det ikke helt til med kameraet mitt... men vent å se på neste prosjekt ... tråd kommer snart... takk for responsen da er det akryll lakk du bruker? får man kjøpt "flytende" maling på biltema og? Fikk faktisk Biltema Airbrush i bursdagsgave i helga, behøver bare å lage en overgang og litt maling så jeg får testa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 sprayboks m reparasjonslakk for bil.. er ikke sikker på om det er akryl nei Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 det må være en av de feteste Rx7ene jeg har sett :D råfin farve og sammensatt ble denne fet :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steini Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 fin rx7 ..good car Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg