aeven Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hei! Har en 85 mod. Kadett E GSI! Det jeg lurer på er om det fins noen butikker eller online butikker som selger klare baklys og klare blinklys foran? Har tittet på de linkene som er her, men vanskelig å finne noe kan det virke som. Noen som vet? EDIT: 2sek senere ser jeg på opel-deler.no og finner http://www.opel-deler.no/kadett_e/ I både krom og sort! Noen som vet hvilke som vil bli finest? Bilen min er rød.. Tipper selv på sort, men har ikke sett noen av disse på selve bilen før! Evt andre sider som selger? Mvh Even Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Sort ja! Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeven Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 hm så en bil med lexus lykter på en gsi idag.. Ingen som vet hvor de kan være å få kjøpt? Sort var finere men ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 sort er uansett best :D Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg