hazzie88 Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 ser nice ut det der ;) Noen som har noen tips hvorfor bilen min kan være litt kranglete å starte når den er varm?? starter med en gang når den er kald! b230a Er slikt for alle b230a desverre. Var nylig en tråd om det problemet: http://bilforumet.net/showthread.php?t=131707 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 fant feilen der gitt, kobla av puls air systemet så nå starter den lett bade kald å varm;) Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 er nå så å si ferdi baki men desverre er kameraet dødt, men i mellom tiden har det begynt å bli vinter her;) kom litt brått på med sommerdekk, må vel bestille piggdekk snart hehe Tok et bilde på arb for noen dager siden med mobilen Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 fant feilen der gitt, kobla av puls air systemet så nå starter den lett bade kald å varm;) Puls air-systemet ?? Kan du ta bilde av deg elns ? :) Få opp noen bilde av ferdig bygget! Neste lønning går til anlegg så jeg må få ltit inspirasjon :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Koblet av denne slangen(store svarte)orgasseren og blokkerte hullet å slangen Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 foresten noen som har prøvd å ettermontere alarm, tror jeg bør montere det nå så kanskje anlegget for være i fred! Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dark_dog Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Detta såg knall=) har stått på seg jeg, skal lage samme kasse som du med bass port har 19mm mdf held sikkert mål. Har du måla på kassa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Detta såg knall=) har stått på seg jeg, skal lage samme kasse som du med bass port har 19mm mdf held sikkert mål. Har du måla på kassa? måtte kappe bort blekket der kassa skulle inn, altså luftekanalen å hattehylla mål på min kasse er: toppdybde 42cm bunndybde 54cm bredde 78 cm høyde 33,5 Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 har nå ordnet en ny kasse med akkurat mål å rett liter, men lurer på hvor på kassen jeg burde plassere portene 2stk 4" porter, noen som har innslag?? Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dark_dog Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Nå har jeg bygd kassa mi å den passa inn uten å kappe blekke, jeg bare bretta det litt oppover. Jeg hadde bass port på toppen til mine 10" ca 15cm fra bak kant midt på over hver terminal. skal ha subbene mot baklyktene. når bassene slår så kommer trykket oppgjennom bass røret i kassa så bassrøret gjennom mi ny bygde hatte hylle.Har ikke testa enda men har snakka med kompiss han sa det blir bra lyd, men det er smak å behag, det du kan gjøre er å teste begge deler. fortgjort å snu kassa=) Det med Volumet på kassa om det er litt over gjør ikke så mye. Kan godt ligge på 35 - 45L pr 10" varierer. mine trengde 37L jeg har ca 42 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dark_dog Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Denne slangen på motoren, suger den ikke inn luft den da? den går via en føler. er det lurt å blokere den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dark_dog Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 min er litt kranglette på kald start, må gi eksta gass. har en 230K Motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 foresten noen som har prøvd å ettermontere alarm, tror jeg bør montere det nå så kanskje anlegget for være i fred! har en cobra alarm som ble kjøpt like før jul du kan få kjøpe av meg om du vil. den er komplett. eska er åpnet å kun kikket på innholdet. den kostet 3500kr ny. jeg fikk den, men har ikke bruk for den så kom gjerne med bud om du vil. send meg en pm om du er int... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Nå har jeg bygd kassa mi å den passa inn uten å kappe blekke, jeg bare bretta det litt oppover. Jeg hadde bass port på toppen til mine 10" ca 15cm fra bak kant midt på over hver terminal. skal ha subbene mot baklyktene. når bassene slår så kommer trykket oppgjennom bass røret i kassa så bassrøret gjennom mi ny bygde hatte hylle.Har ikke testa enda men har snakka med kompiss han sa det blir bra lyd, men det er smak å behag, det du kan gjøre er å teste begge deler. fortgjort å snu kassa=) Det med Volumet på kassa om det er litt over gjør ikke så mye. Kan godt ligge på 35 - 45L pr 10" varierer. mine trengde 37L jeg har ca 42 Topp;) har ordna kassa mi jeg å nå, ble med subene mot seteryggen(bilder kommer) Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Denne slangen på motoren, suger den ikke inn luft den da? den går via en føler. er det lurt å blokere den da? Den tar vel vel eksos å kjører i innsuget igjen, å bilen starta lett å smettig når den er varm når jeg fjerna den!:) at du må gi ekstra gass kan vel være at choken ikke er rett justert, skal gå ann å stille inn turtallet på choken.. Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg