harryla Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Tenkte jeg bare skulle informere om at max power tar turen helt opptil vadsø 13 august. Vet ikke om så mange plasser jeg kan skrive dette på så jeg håper mange leser dette og sprer det glade budskap. Det i seg selv at max power kommer til vadsø er et stort kompliment som bekrefter alle lengender om råning i vadsø, men dette er virkelig en mulighet til å vise oss fra vår beste side. Håper alle får vite dette og at vi blir en hel skau av folk på denne happeningen! Det kommer til å bli vanvittig show! Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Satser på at folk møter opp ja, det blir bra :D Vi tar selvfølgelig med oss Emma som kjører stereokonkurranser, og vi har også med endel premier og noen babes i bagasjen :rolleyes: Nærmere info kommer senere. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mh01 Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 jaja har jo solgt bilen.Det e fan mæ typisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 jaja har jo solgt bilen.Det e fan mæ typiskDu har jo noen måneder på deg til å kjøpe ny? :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 helt korrekt! lang tid igjen til å skaffe ny! er jo på sommern man skal kose seg me kjærra si å ikke selge unna. med andre ord, du finner deg langt tøffere bil innen max power er på plass med babes å sylskarpe linser: ) Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mh01 Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 hehe har jo kjøpt mæ et gamelt vrak. joda men æ har nu planer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 vil tro at du kommer sterkt inn på banen igjen! :) men du som har vært litt på treff å slikt, bruk gjerne kontaktene dine der å få budskapet fram. vil tro at folk fra hele øst-fylket kommer om de er klar over denne happeningen! Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Ikke værst at ting skjer i Vadsø åsså :) Kommer nok innom hvis jeg er der opp da.. Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 alt annet ville ha vært skuffende, InFlames. dersom du er hjemme altså: ) Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Bare å spre ordet, folkens. Jo fler, jo bedre :D Jeg kan røpe at vi tenker på noen nye bruksområder for disse damene vi har med oss rundt, uten at jeg vil si noe mer om den saken nå. Den som venter får se :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 å æ som trudde damer ikke kunne brukes til mer enn en ting.. jaja: ) får vel vente i spenning å se hva dere klarer å få de til å gjøre da :) gleder meg STORT!! Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 har dere vurdert å ta turen innom kirkenes når dere først er her oppe? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 har dere vurdert å ta turen innom kirkenes når dere først er her oppe? Vi rekker ikke over så altfor mange steder når vi reiser rundt, dessverre. Men hva med å ta turen fra Kirkenes til Vadsø? ;) å æ som trudde damer ikke kunne brukes til mer enn en ting.. jaja: ) får vel vente i spenning å se hva dere klarer å få de til å gjøre da :) gleder meg STORT!!Det er ikke helt bankers enda riktignok, det kommer an på både damene og været, men vi får nå se :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 . Men hva med å ta turen fra Kirkenes til Vadsø? ;) Tja kansje det:) Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Tja kansje det:) Hehe ja det burde nu faen mæ bare mangle :D Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg