Gjest Volvo_gutten Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Ja, som topic sier hvordan skal jeg senke den? Jeg har små planer om å "pimpe" den litt :D har allerede lagt inn lys (park og kjørelys) :) På forhånd takk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Ja, som topic sier hvordan skal jeg senke den? Jeg har små planer om å "pimpe" den litt :D har allerede lagt inn lys (park og kjørelys) :) På forhånd takk ;) få tak i dempere fra en banebil, siden de har kortere dempere. blir kanskje litt vanskelig å bygge om, men det skal funke;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Eller kappe/lime den demperen han har nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Olsen_nissan: Lime? :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 hehe, jeg har limt mine dempere på en nikko rc, som nå ligger som en stein på veien! :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Slenger ut noen bilder om det er greit :) Ja, jeg skal få litt mer orden bakpå der ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Olsen_nissan: Lime? :hvaskjera lime/sparkle eller spikre:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg