Tsbusa Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Så en Gul Mazda RX-7 på løkkemyra i Kristiansund idag, bilen kjørte på prøveskilter og bilen så veldig pen ut, foruten at den var gul.. Stor spoiler var det også på den. Var for langt unna til at jeg kunne se om den var høyre eller venstre styrt. Noen som vet om en slik gul RX-7? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Har sett en slik en i Trondheim, høyrestyrt. Vet ikke om det er samme dog Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Har sett en slik en i Trondheim, høyrestyrt. Vet ikke om det er samme dog Det kan jo tenkest, har ikke sett denne her i byen før vertfall.. Passet ikke i gul den bilen.. Fysj. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Jeg syns den var riktigt fet jeg, men jeg så den på avstand også da.. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Sort/karbonpanser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Sort/karbonpanser? Nei, helt gul, som ett påske egg... Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205 gutmann Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Denne Kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Denne Kanskje? Nei.. Mener å huske den var helt gul. Og den hadde større vinge.. Men skal ikke si noe sikkert, kan ha vært denne.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Den jeg så var helt gul, med større vinge den også. Kan godt ha vært samme bil, mener det kom opp en tråd på carspotting når den var i Tr.heim. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Denne Kanskje? Den der er evig fet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 denne kanskje? Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djnick Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 den gule med svart panser ser ut som et vrak.stylinga henger og slenger og det er forskjellige gul farger på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 den gule der med svart panser går i bergen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Vel det bilde av av den gule med svart panser er tatt på et råne treff i konsmo i vest-agder. Og det er den mest jalla rx-7 jeg har sett. Stylinga henger bare og slenger, poppa fast. Den er høyre ratta også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Denne Kanskje? Denne er vell det man kalder kul langt i fra. men langt i fra kul. Den ser skikkelig herpa ut. og så si alt av styling er poppa fast. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg