olve Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hei! Eg har no bestemt meg for å kjøpe en mazda 323F -92 mod. Avtalen var eigentleg at han skulle bytte registerreima før eg kjøpte bilen, men no sa han at viss han skulle ordne det, måtte eg vente nokre veker, men at eg kunne få den denne veka. Avtalen var då at han slo av 1500 på prisen og eg får med ny reg. reim. Men spørsmålet mitt er: Er det vanskeleg å bytte reima på desse bilane? Bør eg bytte noko anna mens eg er nedi der? Fatteren sa at eg ikkje burde få dette bytta på noko annan stad enn på bilverkstad fordi det er ekstremt presisjonsarbeid. Eg har fleire kompisar som har mekka bil i årevis, er det utrygt å legge det i deira hender? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Problemet er at hvis kompisene dine bæsjer på leggen så har de ikke tabbeforsikring. Det har et verksted. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olve Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hehe! Godt poeng! Men nokon som har peiling på kor mykje det kostar å få dette gjort på ein bensinstasjon med verkstad? Har reima sjølv, det er berre arbeidet som skal betalast for.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 ga 3000 for jobb med reim på verksted! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 de har vel frigang på toppene anyway da... mener mazdaen har det. uansett, lag deg et verktøy som holder kamdrevene i ro. eller enda bedre... om du vil være helt sikker. bruk en kniv, sliss den gamle reima i to, krever litt arbeid, da noen må veive motoren med en pipe/kraftarm. når denne er slisset i to, sniker du innpå den nye reima på området halve den gamle dekket. når denne er presset så langt innpå som mulig, kapper du den andre halvparten, og presser innpå resten. done deal :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olve Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Ok! Takk for svar! Wired: Kor lang tid vil du tru det tar å gjennomføre denne operasjonen?:p Er det trygt å gjer det saman med ein "mekkekyndig" kompis? Og kva meiner du med frigang på toppene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olve Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 mazda 323f: "ga 3000 for jobb med reim på verksted!" Meinar du at du betalte for både jobb og reim, eller at du ga 3000 for arbeidet og hadde kjøpt reim på førehand? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Ok!Takk for svar! Wired: Kor lang tid vil du tru det tar å gjennomføre denne operasjonen?:p Er det trygt å gjer det saman med ein "mekkekyndig" kompis? Og kva meiner du med frigang på toppene? frigang på toppen = om regreima ryker, så knuser ikke stempelet oppi ventilene. arbeid? neeh, en time? roughly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olve Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Berre en time? Men dette er vel ikkje noko eg kan begi meg utpå vel, som ikkje har mekka på noko anna enn moped før? Du fekk det liksom til å høyres så enkelt ut! Men dette vil sei at viss register-reima ryk, så skjer det ingen skade? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olve Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Eg manglar fremdeles svar på nokre spørsmål... Både dei som er nevnt i forrige post og følgjande: Bør eg skifte noko anna når eg først driv å tuklar nedi der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rafo Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 bruk en kniv, sliss den gamle reima i to, krever litt arbeid, da noen må veive motoren med en pipe/kraftarm. når denne er slisset i to, sniker du innpå den nye reima på området halve den gamle dekket. når denne er presset så langt innpå som mulig, kapper du den andre halvparten, og presser innpå resten. done deal :) Idiotsikkert... Egentlig jævlig smart påfunn.. Siter 2004 Skoda Octavia 4x4 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rafo Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Eg manglar fremdeles svar på nokre spørsmål...Både dei som er nevnt i forrige post og følgjande: Bør eg skifte noko anna når eg først driv å tuklar nedi der? Løpehjul og strammehjul f.eks... Siter 2004 Skoda Octavia 4x4 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olve Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 MÅ dette byttes, eller går det an å utsette? Er det dyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olve Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Og wired: Er du sikker på at bilen har frigang på toppen? Vil det seie at viss reima ryk, er det einaste som trengst å sette på ny reim? Garantert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 hei! du får ferdig regreimskitt til disse bilene, mede løpehjul og det hele. koster vel rundt 1000lappen. videre, en kjapp sjekk med mazda for sikkerhetsskyld, og de sier at det er frigang på toppen. om regreima ryker, så må du stille kamdrevene rett mot veiva, og da ere litt mere arbeid med en gang. for å si det sånn, bytt regreim før det skjer du, så er du sikker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.