Omegamannen Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Hey,hvem kan få denne gammle opelen fetest? liten tevling på gang her:)Prisen er ,Beste Moddern på Bilforumet.net Disse 3 bildene kan dere velge mellom. modd i vei,Bilforumet.net folk bestemmer hvem som har tallent her! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 prøv og ha bilder i 1024x640 eller høyere. Da blir de lettere og modde! :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 sorry mac. hehe må modde ut ifra de bildene der!:)det skiller de gode fra seg de beste. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Det er da plenty konkuranser her som kan avgjøre detta da! Dessuten så heter det best til å modde! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 :) oy lært deg alfabetet :) grattis til deg .dette er bare en slu metode og få noen til og modde bilen min, ikke si det til noen hihihi Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 :) oy lært deg alfabetet :) grattis til deg .dette er bare en slu metode og få noen til og modde bilen min, ikke si det til noen hihihi har vel mer med å skrive norsk da! akkurat hatt det på skola nå. hehe. men fiks større bilder! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 har vel mer med å skrive norsk da! akkurat hatt det på skola nå. hehe. men fiks større bilder! har med at man at man skriver for fort på tastaturet og at det blir litt slurv og at jeg driter i det hehe.men men jeg veit sannelig ikke hvordan jeg fikser større bilder beklager,er det så vanskligt og modde de "små bildene"? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 har med at man at man skriver for fort på tastaturet og at det blir litt slurv og at jeg driter i det hehe.men men jeg veit sannelig ikke hvordan jeg fikser større bilder beklager,er det så vanskligt og modde de "små bildene"? hmm, den kjenner jeg til. ta bilde med bra oppløsning da. små bilder er noe driit! så det er sagt! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Ot? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Hvis du tar bilder i høyere oppløsning og i litt lysere omgivelser skal jeg gi det et forsøk;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Ot? hva er ot nå? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 ER IKKE så fancy kamera at man kan stille på det haha;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 hehe det kunne bare ha vært Vito Corleone som modda den ;) hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg