peder003 Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Var før helga og henta meg en rød 240 82 mod.Bilen er lettstarta og går fint ,men høyre bakskjermen er veldig rustet.Lurte på om jeg kunne få tips av dere hva jeg skulle gjøre.Rusta er i bakerste del av buen og nedover helt bak til reservehjulsbrynnen som det er hull.Var usikker på om jeg skulle bytte hele skjermen eller svesie/lappe i den gamle. Tilgi meg for og være idiot men hvordan får man lagt ut bilder:hammer Sånn at dere får se. Siter Volvo 240 TIC 1979 Den blå fare Mercedes-Benz 1977 230E "La mæ død edition" Volvo 240 1983 go vogna Solgt Volvo 240 1982 Solgt Volvo 360 Herjebiln (SKrapet og hugd) ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Bruk f.eks. http://upload.sykgaffel.net/ til opplasting av bilder, lykke til med drittarbeidet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg