Gå til innhold

lisens- junior bc

Ranger emnet


opasb

Anbefalte innlegg

Hei, skal begynne å kjøre bilcross til sommern, ser det er mange som babler om lisens å ditt å datt her. begynner og lure på om man må kjøre "opp til lisens) eller noe.. mitt første løp er den 10`ende juni. hva skal jeg gjøre eventuelt for og få en sånn lisens?'

 

takk på forhånd =`):deng

Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil)

Bmw 325i 87, Rallycross National

Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt

Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. når du skal ta lisens må du ta et teorikurs og oppkjøring.. to stk jeg kjenner har tatt den og sier at det er dritlett. skal ta den ganske snart jeg også :)

meg blandt annet eller hva heike...må ta den snart du og, kan låne ¨bibelen av meg en måned eller 4 hvis du vill så kan du øve på regler..hehehe...men til deg som skal ta detee, er teori og oppkjøring, og klarer man ikke den så har man hjerne skader, for den er syyyyyyyyyyyyyyyyykt lett, ble heelt sjokket når jeg tok den lixom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meg blandt annet eller hva heike...må ta den snart du og, kan låne ¨bibelen av meg en måned eller 4 hvis du vill så kan du øve på regler..hehehe...men til deg som skal ta detee, er teori og oppkjøring, og klarer man ikke den så har man hjerne skader, for den er syyyyyyyyyyyyyyyyykt lett, ble heelt sjokket når jeg tok den lixom

 

 

deg blant annet ja .hehe trenger ikke akkurat en måned. ¨har ikke gullfisk hukommelse

Team Laban

Eier:

[ ]Mercedes 190

[ ]Mercedes 190 delebil

[ ]Volvo 245 brakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår