vrtx Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 få nesen i være, stå i en bakke ellerno. vri om varmeapperatkranen til maks varm (så den står åpen), åpne den lille lufteskruen som sitter på toppen av termostathus, fyll kjølevæske til det kommer kjølevæske ut av lufteskruen. la bilen stå å gå til termostat har åpnet. NB: lufteskru skal kun være åpen under påfylling av kjølevæske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omglol2k Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 hvor mye for varm snakker vi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 takk takk :) har hatt lufteskrua åpen mens bilen har gått jeg....da ligger sikket feilen der.....men jaja, nå blir det hvertfall ny toppakning og regreim på meg da...driver å bytter nå.... Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcbobb Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Jeg har en BMW E30 325i som blir altfor varm etter bare korte turer...hva kan det være? vannpumpa er i orden. :deng Hadde lignede problem med min 325touring E30. da var det viskosekoblingen(eller hva det heter) til viften som sviktet, sånn at kjøleviften ikke fikk opp farten ordentlig. ganske greit og skifte selv. Ps bare ta ut radiatoren med en gang, før du begynner å skru Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 den er bytta, driver nå å bytter toppakning og trykktester og plansliper toppen...får håpe det hjelper litt...var ganske greit å ta en nærmere titt, reg reima hadde nesten ryki, det var 5mm lang rift sideveis i den!!!! takk for svar.... Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Auda. Kjekt at du fant det ut da. Hadde også problemer med temperatur på e28 525'en jeg hadde. Toppen var gåen og det var olje i kjølevannet. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 det er no dritt da, har toppen til trykktesting og plansliping nå, men han som skal gjøre det er jo født med fingern i ræva, så det tar sin tid... Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Ettersom "trykktester'n" er så treig kan du jo kanskje stikke innom han og ta en kikk på toppen selv. Hvis du vasker rent forbrenningskammerne med bensin kan du jo prøve å se etter sprekker. Kikk nøye mellom ventilene og mellom ventil og plugghull. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 har gjort det, men nå har han fått ut den berømte fingern, så da ordner det seg før helga... Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.